0
0
0
s2smodern
contentmap_plugin
- Personlig service og god kjennskap til kundene er fortsatt like viktig i regnskapsbransjen.

Vi kombinerer dette med moderne elektroniske løsninger. Tilsammen gir dette profesjonelle tjenester preget av nærhet og samarbeid, sier daglig leder Fariborz Jadidi i ABC Regnskap.

I år feirer regnskapsbyrået 10 år og har vokst til fem personer i Sarpsborg og to på avdelingen i Oslo. Men uansett avdeling er det service og kundekjemi som står øverst på listen.

Personlig kontakt

- Jeg tror det er noe av årsaken til at vi har vokst og i dag er etablerte i markedet. Det er ingen selvfølge å overleve i en konkurransepreget hverdag, og derfor må man ta alle kunder på alvor, enten de er store eller små. I dag har vi en rekke kunder som sverger til elektroniske løsninger og lite personlig kontakt, men også de som fortsatt oppbevarer det meste i papirform og gjerne stikker innom for en prat. For oss er alle like viktige får til slutt samme tjenester. Vi er selv en liten bedrift og vet hva personlig kontakt betyr, sier Fariborz Jadidi. 

God kvalitet

Han legger til at nye kunder alltid vil gå gjennom en prosess der begge parter blir godt kjent med hverandre. Hver enkelt kunde får så en «egen» regnskapsmedarbeider å forholde seg til, slik at kjennskapen og kompetansen utvikler seg videre.

ABC Regnskap har i alle år holdt prisene nede og aldri presentert sine kunder for overraskende ekstraregninger.

Medlemskapet i Regnskap Norge (tidligere NARF) er en selvfølge, men er også en garanti for profesjonelle tjenester. Dette er regnskapsførerens mestermerke og gir kundene trygghet for at regnskaps- og rådgivningstjenesten er av høy kvalitet. ABC Regnskap har dessuten hatt flere besøk av Kvalitetskontrollen, som ble opprettet i 1998, og har kommet ut med svært godt resultat hver eneste gang.

Oppdatert på regelverk

ABC bruker profesjonelle programvarer innenfor faget for å sikre best kvalitet på vårt arbeid.

Det er stadig endringer i skatte- og avgiftsregler, regnskapslov og lover som regulerer ansettelsesforhold, men medarbeiderne hos ABC er alltid oppdaterte.

- Vi arbeider mye for å holde oss a jour med regelverket og mener at det kan være lønnsomt å engasjere oss som rådgivere. Dette er tjenester som er inkludert i regnskapshonoraret, sier Jadidi.

Tjenester:
  • Regnskap
  • Fakturering
  • Lønn
  • A-meldingen
  • Etabering
  • Rådgivning
  • Årsoppgjør
  • Remittering
Nye tjenester 2016
  • AutoCollect
  • AutoInvoice
  • AutoPay
  • Transfer-It
  • Webfaktura

Les mer om de nye tjenestene på vår nettside www.abcregnskap.net