Næringsliv på Romerike: Hvor kommer bladet ut? | Les bladet digitalt

Romerike:

contentmap_plugin
Dipper er mobilselskapet som kun satser på bedrift. Det har gitt strålende resultater – blant annet i form av topplassering i siste undersøkelse om kundetilfredshet hos EPSI.

-Det er nok den beste tilbakemeldingen vi kan få. Vi ønsker jo at våre kunder skal anbefale oss til andre. For at det skal skje må vi gi våre kunder det beste, sier administrerende direktør Åsa Lunde som mener rangeringen i EPSI forplikter.

-Det legger så klart et ekstra press på oss. Kunder får ekstra forventinger til vår kundeservice, men det synes vi bare er artig. Vi er et lite selskap som elsker utfordringer, smiler Lunde.

Droppet bindingstid

Hun mener konseptet til Dipper er midt i blinken for bedrifter. Dipper, som er det engelske navnet på Fossekallen, ønsker at kundene skal føle seg frie som fuglen.

-Vi har ikke bindingstid. Det er ett av våre store fortrinn. De fleste tenker på bindingstid kun som den tiden de forplikter seg til å være hos en leverandør, men det innebærer langt mer enn det. Man låser seg til type abonnement og prisen på disse gjennom avtaleperioden også. Og det er her man begynner å tape penger. 

Som kunde hos oss, har du alltid vår beste pris. Vi setter ned prisen til alle våre kunder når vi gjør prisendringer. Og ser vi at en kunde har betydelig avvik i bruk i forhold til type abonnement, så gir vi beskjed om det, forteller Lunde. Våre kunder står nemlig helt fritt til å endre type abonnement etter behov.

For mindre bedrifter kan det også være en terskel å anskaffe et nytt mobilabonnement på grunn av bindingstid. Vi har valgt bort bindingstid slik at kundene våre enkelt kan legge til eller fjerne abonnementer. Dette henger sammen med den frihetsfølelsen vi vil at våre kunder skal oppleve, forteller Lunde.

Smarte løsninger

Dipper ble lansert for tre år siden, og har opplevd en voldsom kundevekst.

-Vi vet at våre kunder er opptatte av gode priser og enkle, forståelige løsninger. Kundene trekker frem vår brukervennlige sentralbordløsning og våre oversiktlige selvbetjeningsløsninger som spesielt gode.

Som en liten aktør må vi være fremoverlente og gi våre kunder ”det lille ekstra”. Gjennom å være innovative og ha smarte løsninger kan vi holde våre kostnader nede og det igjen kommer våre kunder til gode, sier administrerende direktør Åsa Lunde.

Les Romerike

Fikk du med deg denne?

Tenker du på markiser dukker ofte navnet Rex opp i hodet. Her kan du lese historien om suksessbedriften i Tomter.

Siste fra Buskerud, Asker og Bærum

DRAMMEN/KONGSBERG: Ramirent er Norges største utleier av maskiner og utstyr, og skaffer det du trenger, når du trenger det.

Les mer

Siste fra Østfold og Follo

HALDEN: Framtiden er digital, også innen regnskapstjenester. Siffer Økonomi tar deg trygt inn i skyen!

Les mer

KONTAKT OSS

Viken Media AS
Tuneveien 2
1710 Sarpsborg

Tlf. 69 35 40 90

REDAKSJON / GRAFISK

Per-Kr. Aasen, 916 20 304
Heine Aasen, 926 49 329

SALG

Bjørn M. Akselsen, 957 80 678
Otto Chr. Trapness, 481 83 484
Linda Andreassen, 479 31 550
Ole Fredrik Fossum, 917 26 335
Morten H. Jensen, 455 00 439

FØLG OSS

Østfold og Follo: facebook.com/NæringslivØstfold
Romerike: facebook.com/NaringslivRomerike
Buskerud, Asker, Bærum: facebook.com/NæringslivBuskerud


LES BLADENE

issuu.com/b2b24