Leverer personlig kundeservice

HØNEFOSS: Mitt Sentralbord AS leverer personlig service gjennom sentralbordtjenester til bedrifter over hele landet.

HØNEFOSS: Mitt Sentralbord AS leverer personlig service gjennom sentralbordtjenester til bedrifter over hele landet.

Hvor ble det av personlig kundeservice? Det lurte Liv Gravdahl og Agnethe E. Børresen på, og fikk ideen til å starte Mitt Sentralbord AS. Nå strømmer kunder til for å leie sentralbordtjenester.

- Vi er ekstremt opptatt av kundebehandling og service, og at kunden skal få en god opplevelse. En telefonoperatør eller resepsjonsmedarbeider er noe av den viktigste funksjonen i en bedrift. 

Bedrifter setter stadig mer fokus på gode kundeopplevelser som suksessfaktor og da er et godt førsteinntrykk en viktig start på kundeopplevelsen. Vi kan hjelpe bedrifter med å møte deres kunder og skape et profesjonelt og hyggelig førsteinntrykk. 

Passer alle bedrifter

Mitt Sentralbord AS på Hønefoss har en filosofi om at produktet skal være enkelt for kunden og morsomt for dem. Siden oppstarten i fjor har flere bedrifter valgt å leie sentralbordtjenester og dermed spare både tid og penger.

- Tjenestene passer egentlig alle typer bedrifter, men de små og mellomstore virksomhetene har mest utfordringer på dette feltet. Ofte blir telefoner besvart av medarbeidere, som har en helt annen jobb, og kanskje litt dårlig tid til å betjene telefonen. Da er det en fare for at innringeren får en dårlig opplevelse, og sjansen for at kunden blir misfornøyd og ikke kommer tilbake er større. Som også kan føre til tapte inntekter for bedriften. 

God service koster lite

Operatørene i Mitt Sentralbord AS svarer alltid innringerne på en blid og hyggelig måte. De har alltid tid til å prate med innringeren og hvis det skulle være så mye å gjøre at de ikke rekker å ta imot samtalen med en gang, ringer de alltid tilbake ved første anledning.

- Mange blir faktisk overrasket over at sentralbordet ringer tilbake, men å hjelpe innringeren er et absolutt krav hos oss. Noen ganger kan vi måtte bruke lang tid på dette, men det inngår i prisen. Det er ingen ekstraavgift på litt god service, sier Agnethe E. Børresen.

Skreddersyr løsningen

Mitt Sentralbord tilpasser løsningen etter kundens behov. Enten det er at vi svarer på permanent basis eller at vi er backup for eksisterende løsning.