Restauranter, kafeer og andre bedrifter som serverer mat har måttet utvikle nye systemer for bestilling av mat. Hittil har få systemer vært koblet opp mot kassasystemet, men nå kan Ski-bedriften S8R levere en komplett integrert løsning.
- Restauranter og spisesteder har som følge av pandemien tvunget fram en utvikling av app’er som kundene kan bruke ved bestilling. Dette har de i hovedsak gjort gjennom tredjepartsleverandører, uten at dette var tilpasset eksisterende kassaløsning. Nå kan vi levere en type app som gjør det samme, men også kommuniserer med kassa. Dette er ikke vårt hovedprodukt, men en tilleggsmodul til vår ordinære kassaløsning, sier daglig leder Svein
Kostnadsbesparende
- Utviklingen går nå i retning av at kunder foretrekker å bestille varer via en app på mobilen framfor å benytte selvbetjeningskasser på spisestedet. Mange ønsker enten å bestille hjemme før de besøker restauranten, eller vil velge i ro og mak ved bordet. Der kan man bestille ved å skanne en QR-kode, så går bestillingen direkte til kjøkkenet. Med vår løsning fungerer alt dette og man kan betale samtidig. En perfekt løsning for serveringsbransjen, og vi satser nå bredt mot små og mellomstore virksomheter i dette segmentet. Spesielt for mindre bedrifter vil systemet være kostnadsbesparende.
Kraftig back office
Selv om S8R satser spesielt mot serveringssteder har de kassaløsninger til de fleste bransjer. Det som kjennetegner produktene er brukervennlighet og en kraftig utbygd back office-løsning der alt av tall, rapporter og øvrige materiale lagres skybasert. Dette er selve hjertet i systemet der alt synkroniseres og integreres med andre systemer både hos kunden og regnskapsfører. Back office-løsningen gir deg unike funksjoner som normalt sett kun større bedrifter har.
En nær leverandør
- Systemet har en rekke muligheter for oppgradering og kan utvides med nettbutikk, reklameskjerm og servitør-app for eksempel. Vi hjelper til med alt fra installasjon, montering og nødvendig opplæring for de som ønsker det.
- Stort sett alt foregår over nett, men vi forsøker å være personlige i opplæringen. Kundene skal være partnere og ikke kunder. Derfor bruker vi mye tid på hver kunde, men når vi er ferdige og kunden er trygg, er vi fornøyde, selv om det er mandag morgen eller fredag kveld. Derfor opplever kunden oss som en veldig nær leverandør. Når begge parter har investert noe tid i starten, sitter kunden med et system der de kan logge seg på enten de er på jobb, hjemme eller på ferie.
S8R Butikksystemer AS
Åsveien 3, 1423 Ski
940 93 030
www.s8r.no