fbpx
Naringsliv.no
 

Gode kundeopplevelser er styrende for organisasjonsutviklingen i selskapet.

– Perry & Williams Caravan satser systematisk på å videreutvikle sin samlede organisasjon slik at vi blir dyktigst mulig. Vi ønsker å håndtere kundemassen på en effektiv måte, men bli i stand til å vokse trygt i betydelig grad i årene som kommer. Hele bransjen har over mange år hatt betydelig vekst og med våre flotte fasiliteter har vi vekstambisjoner for åra som kommer.

Ny driftssjef

I juni 2020 ble Jon Vidar Sveum ansatt som driftssjef for hele anlegget med ansvar for operativ drift, verdikjeden, lønnsomhet, forbedringer, administrasjon og alle ansatte. Driftssjefen har for lengst fokus på den samlede oppgaven som skal bringe selskapet fremover gjennom målbevisst arbeid på fokus, kvalitet, samhandling og effektivitet gjennom alle ledd.

Sveum, som har 30 års ledererfaring, har det meste av sin fartstid fra Orkla-selskapene Stabburet og Orkla Foods Norge. I tillegg til tung ledererfaring har han mye faglig erfaring fra økonomi- og forretningsutvikling. Gjennom mange års arbeid har det vært driftsøkonomi, produktlønnsomhet, kontinuerlig forbedring, rekruttering og organisasjonsutvikling som har preget mye av arbeidsdagene.


Artikkelen fortsetter under bildet

Driftssjef Jon Vidar Sveum hos Perry & Williams Caravan i Råde setter kundeopplevelsen i høysetet.


Store forskjeller

– Caravan-bransjen er en relativt ung bransje hvor vi kan nevne at salget av bobiler i Norge har doblet seg de 10 siste åra. Ettersom bransjen er ung slik vi kjenner den gjennom de ulike forhandlerne i dag er også graden av en utviklet organisasjon veldig forskjellig.

Driftssjefen hos Perry & Williams Caravan forteller om betydelige ulikheter mellom hva en opplever av systematikk og struktur i caravanbransjen kontra hva som var normalt i ett av de beste industriselskapene i Norge. Dette er jo ikke overraskende. Imidlertid står mange av selskapene i caravan-bransjen godt rustet mht. hvilke datasystemer de benytter, men at ikke all funksjonalitet er fullt ut utnyttet.

Fornøyde kunder

– Den viktigste ledestjernen i vårt arbeid med å utvikle organisasjonen er å ivareta kundene gjennom en best mulig kundeopplevelse. Videreutviklingen av vår organisasjon er 100 % basert på at vi skal gjøre nye og eksisterende kunder kjempefornøyd innen alle deler av vår virksomhet. Kunden møter oss ikke bare i en salgssamtale og i vår store utstyrsbutikk for å finne noe spennende og nyttig til bilen eller vogna. Men vårt ettermarked med oppfølging og service er minst like viktig. Våre kunder skal oppleve at de får en meget god oppfølging og blir 100 % ivaretatt hos oss. I hele vårt forbedringsarbeid basert på kontinuerlig forbedring skal vi skape en best mulig kundeopplevelse gjennom alle ledd, avslutter den energiske driftssjefen hos Perry & Williams Caravan med.


Perry & Williams Caravan AS

 

  Mosseveien 60, 1640 Råde

  69 29 40 90

  www.p-w.no


 Her finner du oss


Klikk en emneknagg for å lese mer: