Guiden


Næringsliv har to ulike guider i papirmagasinet, Næringsguiden og Lunsjguiden.


 Verdi: Uslåelig eksponering per markedsføringskrone

 Effekt: Langvarig, repetert oppmerksomhet bygger gjenkjennelsesfaktor

 Rekkevidde: Som en del av Næringsliv, har guidene opplag på 136.000 eksemplarer i året

 Målrettet: I magasinet Næringsliv treffer du beslutningstakere i bedrifter i din egen region


Legg igjen navn og nummer eller e-post, så kontakter vi deg med et hyggelig tilbud


Næringsguiden

... er en samling rubrikkannonser med fast, standard utforming. Disse er satt opp på akkurat samme måte som kontaktinformasjonen som alle omtalte bedrifter i magasinene har i slutten av artiklene: Logo og foretaksnavn øverst og forretningsadresse, telefonnummer, epost og nettadresse under.

Lunsjguiden

... er i utgangspunktet det samme som Næringsguiden, men forbeholdt tilbydere av mat og drikke som restauranter og kafeer, catering, take-away osv. I Lunsjguiden får leseren oversikt over steder i sitt nærmiljø som leverer lunsj og overtidsmat. Lunsjguiden kan ikke inneholde full meny, men kan gjerne ha qr-kode eller lignende som gir rask tilgang til denne type informasjon.

Prøv i dag!

Store og små virksomheter benytter guidene i Næringsliv. Blant dem finner du AJ, PwC, Sparebank1, TGI Fridays, Backe, Europris, Schenker, Meny og Bufetat. Fordi det fungerer!