Guiden
Næringsliv har to ulike guider i papirmagasinet, Næringsguiden og Lunsjguiden.
Verdi: Uslåelig eksponering per markedsføringskrone |
Effekt: Langvarig, repetert oppmerksomhet bygger gjenkjennelsesfaktor |
Rekkevidde: Som en del av Næringsliv, har guidene opplag på 136.000 eksemplarer i året |
Målrettet: I magasinet Næringsliv treffer du beslutningstakere i bedrifter i din egen region |
Legg igjen navn og nummer eller e-post, så kontakter vi deg med et hyggelig tilbud
Næringsguiden
... er en samling rubrikkannonser med fast, standard utforming. Disse er satt opp på akkurat samme måte som kontaktinformasjonen som alle omtalte bedrifter i magasinene har i slutten av artiklene: Logo og foretaksnavn øverst og forretningsadresse, telefonnummer, epost og nettadresse under.
Lunsjguiden
... er i utgangspunktet det samme som Næringsguiden, men forbeholdt tilbydere av mat og drikke som restauranter og kafeer, catering, take-away osv. I Lunsjguiden får leseren oversikt over steder i sitt nærmiljø som leverer lunsj og overtidsmat. Lunsjguiden kan ikke inneholde full meny, men kan gjerne ha qr-kode eller lignende som gir rask tilgang til denne type informasjon.
Prøv i dag!
Store og små virksomheter benytter guidene i Næringsliv. Blant dem finner du AJ, PwC, Sparebank1, TGI Fridays, Backe, Europris, Schenker, Meny og Bufetat. Fordi det fungerer!