Låssenteret på offensiven i Østfold

SELLEBAKK: Låssenteret etablerte seg nylig i Østfold, og satser med attraktive serviceavtaler og innovative løsninger.

Her de ansatte ved Låssenteret i Fredrikstad. Fra venstre; Thomas Sølvberg, Sigbjørn Hasle, Ambjørn Pettersen, Lene Finstad, Roald Stræte og Tor-Arild Olsen. (Foto Bjørn M. Akselsen).

Bergenbaserte Låssenteret AS etablerte seg nylig i Østfold gjennom å fusjonere med Fredrikstad Låsservice AS. Med avdelinger i både Fredrikstad og Halden, satser de nå for fullt mot næringslivet med attraktive serviceavtaler og innovative løsninger.

Administrerende direktør i Låssenteret, Ståle Raa uttaler at Fredrikstad og Halden er basis for selskapets satsing i Østfold som vil være et viktig satsingsområde for selskapet i tiden fremover.

Låssenteret har vokst til en ledende aktør i Norge og har 12 avdelinger med totalt 128 ansatte. De tilbyr forhåndsdefinerte serviceavtaler med ulike nivåer og skreddersydde avtaler tilpasset dine behov. Når du har en serviceavtale med Låssenteret kontrollerer de låssystemet ditt med jevne mellomrom gjennom året, etter avtale. Da sikrer du deg mot dyre avbrudd, defekte batterier og låser samt automatikk som fusker.

Forutsigbarhet er også trygghet

En serviceavtale muliggjør et godt samarbeid basert på tett dialog, avtalte betingelser, faste priser og et dedikert team av montører som står klar til å hjelpe deg. Forutsigbarhet og visshet om at alle systemer er fungerende og godt vedlikeholdte gir deg en bekymringsfri hverdag og reduserte kostnader i det lange løp.

Låssenteret tilbyr serviceavtaler på blant annet:

  • Adgangskontroll
  • Dørautomatikk
  • Låssystemer
  • Dørtelefoner
  • Dørlukkere
  • Hvorfor serviceavtale?

- Lås og beslag er i utgangspunktet produkter med lang levetid, men i mange bygg er trafikken og belastningen stor. Vi bruker også stadig flere elektroniske produkter som motorlåser og systemer for adgangskontroll som krever profesjonell service og ettersyn. Det vil derfor lønne seg å inngå en serviceavtale med jevnlig vedlikehold, da slipper du større og kostbare engangsreparasjoner og forlenger levetiden på låssystemene dine, sier Roald Stræte ved Låssenteret i Fredrikstad.

En serviceavtale kan også inneholde avtalt utrykning dersom en akutt situasjon skulle oppstå. Avtalen kan også inneholde telefonsupport og fjerndiagnose.

Fordeler

  • Låssenteret har serviceavtaler med små og store bedrifter, borettslag og sameier, stat, kommune og gårdseiere. De opplever store fordeler med jevnlig vedlikehold:
  • Personlig rådgivning og oppfølging
  • Tilsyn i forbindelse med regler og krav til rømningsveier
  • Rabatter på produkter og tjenester
  • Statusrapport etter utført kontroll/service
  • Forlengelse av levetiden og forutsigbare og lavere kostnader

Dette får du

  • Jevnlig kontroll av lås, beslag og elektronikk
  • Smøring, justering og utskiftning av deler ved behov
  • Prioritert hjelp dersom skade eller feil oppstår
  • Fordelaktige priser på produkter og tjenester
  • Mulighet for forlenget garantitid
  • Et dedikert team som har din sikkerhet i fokus